søndag 24. september 2017

Blogghopp med Papirdesign

Det er jo nesten julaften her Papirdesignland, for i dag er det endelig blogghopp... og for en fantastisk hopp da dere... bare sjekk ut denne herlige premien Line har funnet frem (litt lenger ned på siden)...

Til denne herlige hoppen har jeg funnet frem både to nye dies som jeg har fått i hus, en dies fra tidligere i år samt et av de fantastiske vinarkene som kom nå.


Bare se hvor fantastisk den nye vintagdiesen er... #hjertehjerte #smeltsmelt


Jeg bare elsker dette arket, og har allerede lagt inn bestilling på flere.. de er jo bare så fantastisk...



Jeg har brukt litt embossingpulver på tagen, og det samme på bladene... (elsker effekten av litt embossingpulver)


Under vinholderen min har jeg brukt den nye doilydiesen (den har akkurat perfekt dimensjon for dette)...


Og så klart masse masse blomster (jeg bare elsker blomstene fra Papirdesign, fargene, tonene, formene ja alt)


Under en liten video av min vineske


Jeg har brukt følgende produkter:
Ark:
Vin og venner - et lite glass - PD 17359
Dies:
Doily 2 - PD 17322
Vintag - PD 17328
Blad - PD 17264
Blomster:
Pion grå
Små gardenia - hvit
Roser - 1,2 cm - grå
Roser - 1,2 cm - hvit
Roser - 1 cm - hvit
Rufsete blomsterknopper hvit

Og så over premien... hos meg kan du vinne dette (trekkes blant alle som har kommentert i min blogg).. Her får du også det stemplet jeg bruker på omtrent alt jeg lager (det lille hjertet med håndlaget).



Og hovedpremien, vel det er denne her.... WOW ikke sant....





For å være med i trekningen av denne store og flotte premien må dere gjre følgende: 
1. Besøk hver blogg på listen under, og legg igjen en kommentar. Kanskje dukker det opp noen ekstra muligheter for å vinne premier rundt om underveis i blogghoppingen ;) 
2. Når runden er unnagjort, legger du igjen en kommentar i blogghopp -innlegget her på Papirdesign bloggen.
3. Bli gjerne følger av Papirdesign på FB og instagram.

Her er blogglisten, og vi håper dere koser dere med å hoppe fra blogg til blogg.
Husk å legg igjen et lite spor i hver blogg, og vi håper dere får masse inspirasjon på veien. 


Blogghoppen varer til 08. oktober kl 18.00.
Vi håper mange har lyst å være med på blogghoppen vår, og gleder oss til å høre hva dere syns om produktene våres.

Kos dere masse med blogghopping!


Stor klem fra


53 kommentarer:

  1. Wow denne var lekker😍Storkoser meg på blogghoppingen klem

    SvarSlett
  2. Knallfin😊 God inspirasjon for meg😊 Takk for deling.

    SvarSlett
  3. Nydelig vin holder du har laget! Får inspirasjon til å prøve meg på en slik �� god søndag!

    SvarSlett
  4. Dette var jo de perfekte papirer 💙
    Herlig pyntet var det og 💙

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott flaskeskjuler!
    Nydelige farger du har laget den i - vakkert pyntet :))

    SvarSlett
  6. Nydelig flaskeskjuler med meget passende papir 😉

    SvarSlett
  7. Skulle så gjerne ha klart å bruke blomster på denne måten. Nydelig!!!

    SvarSlett
  8. Såååå lekker! Kjekt med blogghopp!

    SvarSlett
  9. Nydelig flaskesjuler. digger fargene. Kjekt med blogghopp. Klem Anita

    SvarSlett
  10. Takk for inspirasjon 😀👏🏻

    SvarSlett
  11. For er nydelig vinprosjekt! Elsker fargene!

    SvarSlett
  12. Kjøpte "vin og venner"-arkene i går, og nå vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre med dem :-) Takk for veldig flott inspirasjon!
    Hilsen Jannicke

    SvarSlett
  13. Nydelig! Kjekt med blogghopp!

    SvarSlett
  14. Så flott flaskepynt. Lekkert utført.

    SvarSlett
  15. Åhh, fy flate så herlig! :) Også det papiret da....sukk....knallfint! :)

    SvarSlett
  16. Nydelig, den som får den er heldig 😃

    SvarSlett
  17. Lekker vineske du har laget👌🏼 Liker også godt effekten av embossing, og elsker produktene til Papirdesign😍

    SvarSlett
  18. WOW! For en vineske du har laget! Passa perfekt med arket du har brukt også!

    SvarSlett
  19. Lekkert, dette blir en fin gave :)

    SvarSlett
  20. Utrolig lekkert med vineske!! og den hjertetagsen på toppen var helt nydelig og!
    Flotte produkter kommer til sin rett her!

    SvarSlett
  21. For ein flott innpakking av ei vinflaske!!!

    SvarSlett
  22. Legger vineske du har laget. De nye vinarkene er jo bare så nydelige :-)

    SvarSlett
  23. Så lekker innpakning av vinflaske! Takk for inspirasjonen!
    Diger klæm!

    SvarSlett
  24. Oi, det var en skikkelig lekker vinflaske-skjuler! Og den flaskediesen er jo helt nydelig :-)

    SvarSlett
  25. Kjempe fin flaskeskjuler du har lager, og arket du har brukt passer veldig bra sammen med vinflasken :) Da hopper jeg videre til May-Britt.

    SvarSlett
  26. For ein flott vinflaske skjuler du har laga, arka passa jo heilt perfekt. Takk for inspirasjon :)
    Annelen

    SvarSlett
  27. Kjempeflott, så utrolig detaljert og gjennomført. Heldig er den som får en slik gave. Klem, Elizabeht

    SvarSlett
  28. Nydelige farger og en utrolig flott vinholder du har laget, heldig mottaker :-)

    SvarSlett
  29. Vinflaske tagen er bare lekker og arken passer jo perfekt til en gave.

    SvarSlett
  30. Kjempefin vinskjuler - det har jeg aldri laget. Takk for inspirasjonen:)

    SvarSlett
  31. Okei, har vært i kanskje boksen min denne vintag diesen, nå er den i MÅHA boksen etter innlegget ditt ❤ Hopper videre!!

    SvarSlett
  32. Lekkert pyntet vinflaske. Takk for titten og muligheten til å vinne også her. Hopper videre.

    SvarSlett
  33. Vin inneholder kvinnelige hormoner; etter inntak kan man verken holde kjeft eller kjøre bil :-). Nydelig vinskjuler og moro med blogghopp. Jeg hopper videre

    SvarSlett
  34. Flotte premier og super inspirasjon. Hopper videre.

    SvarSlett
  35. Supert vin kort. Sliter litt med å få publisert innlegg på bloggen din.

    SvarSlett
  36. Moro med blogghopp, fine ideer og flotte premier.

    SvarSlett
  37. Den ble skikkelig stilig. Skjønner at du falt for de papirene!

    SvarSlett
  38. Kjempeflott vinskjuler du har laget ♥

    SvarSlett
  39. Fin vin å gi bort da!! Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  40. Utrolig lekkert. Flott idé til gave ❤

    SvarSlett
  41. For en lekker eske. Så utrolig mye mer hyggelig å gi bort en flaske i en så flott innpakning. Veldig fin blogghopp. Ønsker deg en fin dag. Klem

    SvarSlett
  42. Vinflasketagen altså...lekkert!

    SvarSlett
  43. Utrolig flott eske! Ligger mye jobb bak den :) Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  44. Så stilig, veldig inspirerende!

    SvarSlett
  45. nydelig flaskeskjuler du har laget, takk for inspirasjonen! Da hopper jeg videre, og krysser fingrene! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda