søndag 19. juni 2016

Hei alle sammen..
 
I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget ved hjelp av et papir fra Prima sin Salvage District kolleksjon.. og akkurat dette heter Palais Royal.
 
 
Til å lage de flotte herlige blomstene har jeg brukt dies fra Joy, roll up roses.. disse to diesene er bare helt herlige..

 
I dag har jeg brukt en bokark som jeg har mistet litt til å lage rosene.

 
Jeg har funnet frem noen fjær jeg hadde igjen fra et tidligere kit fra Scrapomania (som du sikkert vet så er kitene fra Scrapomania fullt av herlige ting og litt rester til andre prosjekter blir det også)..

 
Over her ser du hvordan den ene innsiden av bretten er ... den som blir mot baksiden..  her er det også god plass å skrive en liten hilsen..

 
Kortet har jeg brettet slik som jeg forsøker å vise på bildene under...

 
litt plass til å skrive på siden det står gratulerer på er det også..

 
Baksiden av kortet ser du under her..

 
Håper du fant litt inspirasjon..
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda