tirsdag 14. juli 2015

Blue tag

Hei alle sammen
 
I dag har jeg lyst å vise dere en tag jeg har laget, og den er akkurat ferdig.. så fersk at desverre så er ikke all limen fått tørket helt ferdig, men så gøy det har vært å lage den.. Og alt du trenger finner du så klart i nettbutikken.. :D
 
Hey everone..
 
Today I want to show you a blue tag that I made using lots of fun stuff...  


Jeg startet med en tag og stensil fra Prima, påførte så gel medium over stensilen (bruk gjerne en tykk type gel medium til dette) og strødde så herlig glass glitter over der.. Gel mediumen tørker jo blank så det eneste du ser er glass glitteret.. 
 
I started with a tag, stencil and gel medium from Prima, added some glass glitter and startet to mist..
 
 
Nå startet jeg å miste.. jeg brukte en blå og en brun mist, som du får i to forskjellige kalenderkitmistsett.. Disse settene er bare så utrolig herlige og perfekt til det meste.. Tørker dette for så å påføre et lag med glossy gel medium og så mister jeg igjen med begge mistene på den våte bel mediumene. .Dermed får du mer dybde i prosjektet og et urolig flott fargespill med hjelp av bare to mister..
 
I used two mists from the wonderful calender mists kits from Tattered Angels.. just got to love those kits.. they are just amazing..
 
 
Til å pynte med har jeg funnet frem diesen som kommer i prosjektkitet som slippes i morgen (obs sa jeg for mye nå) gears, pen nibs, film strip, chit chat og memo pins fra Tim Holz..det er også litt metall fra Prima der..
 
Til slutt har jeg tatt på blomster som har fått litt stormy sky distress ink på seg og så har jeg mistet lett med glimmer mist dazzling Diamonds (som kom i et tidligere prosjektkit)
 
There is also lots of metal from Tim Holtz and a few flowers from Wild Orchid Crafts..To finish it all of I used my all time favourite mist, dazzling Diamonds. 
 
 
Håper du fant litt inspirasjon
 
Klem LindaSS
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda