onsdag 15. oktober 2014

Prosjektkit oktober

Da er det tid for prosjektkit for oktober fra Scrapomania.. og denne gangen er jeg super inspirert av Taras Craft Studio, og spesielt denne her...  Og jeg har endret en del på malen.. og denne boksen er den jeg har laget.... 
 
This post is for Scrapomania.no so this is only in norwegian
 

Men over til kit og videoer..... 


og presentasjonen av dette kitet finner du her

 
Så over til den herlige esken... jeg er bare elsker disse her nå .... og i kitet så er det nok til å lage minst tre esker....


Og her har du videoen til denne....
 
 
Her er malen som du ser avbildet i videoen
 
 

 
 
 

Så nå er det bare å glede seg til dere har kitet i hendene og så skal jeg kose meg videre.... og husk vil du ikke gå glipp av ett eneste kit, vel da bare sender du en mail til post@scrapomania.no og sier du vil ha dem alle med en gang de slippes... (du avslutter akkurat når du selv ønsker, bare gi oss beskjed)


Stor klem fra LindaSS


1 kommentar:

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda