fredag 8. august 2014

Vinage hos Korthobby

Hei alle sammen
 
En ny utfordring ligger ute hos korthobby og denne gangen har vi lyst å se litt vintage... Og jeg må innrømme at denne gangen kom ikke den enkelt, men her er i alle fall en vintageinspirert tag..

 
Jeg har brukt en manilla tag i str. 8 og mistet med to mister fra Prima (tea dye og leather).. Blondene er noen gamle rester jeg hadde liggende og over dem har jeg brukt Pearl pen
 
Selve sirkelen er bygget opp av hyssing og Pearl spray.. engeln er fra Prima og all metallpynten er så klart fra korthobby...  Noen av metallblomstene har fått en perle i midten, de andre er klippet ut fra en annen...  Husk det meste av metallpynt som er tynt kan du klippe i, og får derfor uante muligheter..  På engelen har jeg brukt distress vintage photo og crackle Paint (blank)
 
Fjærene har fått litt vintage photo på deg de også, bare for at de ikke skulle være helt hvit, mens noen ikke har fått noe...

 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda