lørdag 15. mars 2014

Prosjektkit mars 2014 fra Scrapomania.no

Endelig er det kommet frem til 15. mars og vi kan vise dere vårt herlige malingskit.. ja for her er det masse maling.. og i farger som får frem følelsen av sol og solnedgang.. i alle fall for meg..  Dette er sommer og varme.. Kitet kan brukes til alt du måtte ønske.. jeg har laget flere AJ sider, kort, rammer med speil i, jeg har stanset gears av speilene, jeg har stanset bokstaver osv osv...  Her kan vi leke med alt vi måtte ønske, og vær ikke redd for å teste noe nytt.. det er så morsomt.. :D
Og som vanlig har jeg omtrent sprengt grensene når det gjelder hva dette er verdt.. hihihi.. med andre ord her er det masse herlig for pengene...
 

 
Og her har du videopresentasjonen av dette herlig kitet
 
 
Det første jeg lager er denne rammen ut fra en pappeske.. Jeg brukte den rammen som er i kitet til mal og lagde av denne.. grunnen var helt enkelt at jeg så meget gjerne skulle ha frem de rillene enkelte steder.. jeg bare digger den effekten.. Jeg har også laget to rammer ut av grungeboard, herlig å jobbe med sammen med malingen i kitet..  I tillegg til kit har jeg brukt resit canvas fra Prima (den store), bling fra Prima Sunrise (den var med i ett tidligere kit i fjor) og perler... I butikken nå har de en herlig pose med perler i de lekreste farger...så deilig..
 

Bokstavene LOVE er også fra Prima, men ønsker du masse bokstaver for pengen i tre vil jeg anbefale disse her fra Tim Holtz (bare trykk så kommer du rett i nettbutikken)
 

 
 
 Videoen av denne har du her:
(beklager at det mangler musikk, men redigeringsprogrammet mitt låste seg hver gang jeg forsøkte å legge til)
 
 
Den siste videoen er under redigering og slippes snart, hvis du legger deg til som følger på you tube kanalen min så får du beskjed så snart den er live.
 
I den siste videoen har jeg laget denne her:
 
 
Og her har jeg brukt en Colaboks, ett 6x6 ark, litt hugsnug, fjær fra februarkit, mist fra januarkit, perler og embossingfolder utenom kit. Jeg bare elsker effekten du får når du mikser de ulike malingen og inksene...

 
Da er det bare å løpe inn i nettbutikken for å sikre deg ditt eget kit.. denne kommer du til å kose deg masse masse med... Jeg har bare dråper igjen av mitt...
 
Og god nyhet til alle mine svenske venner.. dere kan nå bestille kit ved å sende mail til post@scrapomania.no
 
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda