onsdag 5. mars 2014

Innpakking hos Korthobby

Da er vi klare med en ny utfordring hos Korthobby og denne gangen vil vi så gjerne se en slags innpakning...
 
Så stikk innom for å bli inspirert av alt det herlige de andre DT jentene har funnet på.. jeg lover dere at her vil dere bli inspirert... jeg vet i alle fall at jeg kommer til å stjele flere av ideene deres..
 
Now we are ready with a new challenge over at Korthobby, and this time we want to see some kind of wrapping.
 
So please stop by to be inspired by all the wonderful stuff the girls in the DT have come up with... I promise you will be inspired.. I for sure will steal a lot of the wonderful ideas
 
 
Jeg har laget meg en gavepose, helt hekta på disse herlige posene for tiden... I nederste høyre hjørne har jeg brukt de herlige metallhjørnene som du finner her .. bare helt super... Jeg har også brukt en ballchain, stjerne og blader i sølv...  Blomstene er fra WOC og noen få fra Storyteller.. tillegg har jeg brukt noen herlige glassperler og teksten er selvfølgelig fra min egen stempelkolleksjon utgitt av Scrapomania.no.. Platen denne teksten er hentet fra finner du her, og den heter Dagens Ord - 2013
 
I have made a giftbag, I just love to make this bags... In the bottom corner there is a metalcorner, I just love those... I have also used a ballchain, star and leafs in silver.. The flowers are from WOC and a few from Storyteller.. in addition I have used some wonderful glassbeads and the text is of course from my own line published by Scrapomania.no..
If you would like to see where you can get some of this products just follow the links in the Norwegian text.

 
Will be joining this challages
Storyteller, poset laget med punch/scoreboard gift bag fra We R Memory Keepers.
Kreativ Verden, ostekluten er med
Kort o Mania, mørke toner I bakgrunn og selve posen, lyse toner I mønsterpapir og pynten..
Simon Wednesday Challenge, pearls I got.. :D
Scrappin all over, osteklut har jeg med
 
 
 
Love LindaSS
 

6 kommentarer:

  1. Wow! What a stunning gift bag!! A gift in itself!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    SvarSlett
  2. Gorgeous gift bag Linda :-) the colours and floral arrangement are fabulous :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    SvarSlett
  3. Dette var et vakkert prosjekt. Tusen takk for at du deltar på mars utfordringen hos Kreative Verden.
    Håper å se deg igjen neste måned.
    Smil fra Ane Lene

    SvarSlett
  4. nydelig :) Flott pyntet :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen til scrappin all over :) Klem Rita - DT

    SvarSlett
  5. Fantastisk nydelig gavepose <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda