lørdag 23. november 2013

Digitale filer hos StampARTic

Today there is a New challange live over at StampARTic... so jump by and join the fun..
I have played around with a babycard this time... and with the sweet images from Nicecrane it is so easy...

Jeg har lekt meg med ett babykort denne gangen.. og med de herlige bildene fra Nicecrane er det så enkelt
Jeg har også brukt blomster fra Storyteller, herlig metallpynt fra Korthobby, osteklut, papir fra Prima og stemplene er egen design fra Scrapomania

I have also used some flowers from Storyteller, lovely metalcharms from Korthobby, cheescloth, papers from Prima and stamps from my own design by Scrapomania
Jeg har også brukt masse herlig holografic embossingpowder, også over hendene jeg har stemplet inni sammen men en gammel tekst jeg hadde liggende..

I have also used a lot of holografic emobossingpowder, also over the hands that I have stamped.. The text is an old one that I had in my stash
Do you no just love thos little hands from Scrapomania.no
Elsker du ikke bare de små hendene fra den nye stempellinjen til Scrapomania.no

Jeg vil delta hos Storyteller med dette kortet her


Love LindaSS

1 kommentar:

  1. Sooo adorable ,,,,so adorbleee, baby card Linda,,,,,what a reat use of my image my friend,,,and the vintage style is really so amazing,,,,,.You are Rock Linda.

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda