fredag 17. mai 2013

Reprint Hobby for StampARTic

Over at StampARTic we have been playing with the lovely stamps from Reprint Hobby and some of their wonderful embellis... So drop by to see all the wonderful stuff made by the rest of the team.. Below her you will see my creations.. :D
 
 
 
 
I posten her en dag kom det en helt utrolig pakke fra Reprint Hobby... så masse herlige godsaker.. oioioi..jeg fikk lyst å gjøre alt på en gang... og det gjorde jeg nesten også..
Alt jeg har brukt på prosjektene min (bortsett fra basen, diverse farger, medium og stensiler) kommer fra Reprint Hobby.. ser der har de masse snadder.. det er i alle fall helt sikkert..

In my snailmail her the other day I got this wonderful package from Reprint Hobby.. ohh my how many wonderful things... I just wanted to make everything right away, and I kind of did..
Everything I have used on my projects (exept the base, the inks, mediums and stencils) are all from Reprint Hobby... so they got lots and lots of wonderful stuff... that is for sure..

Mitt første prosjekt var en side i den ene AJ boka mi.. Jeg begynte med litt modeling paste og de herlige båndene jeg fikk fra Reprint Hobby..

My first project was a page in one my AJ books.. I started to make the base with the help of some modeling paste and the ribbons I got from Reprint Hobby..



Så brukte jeg den herlige solbrillen jeg fikk (var ikke de bare helt rå).. og så bygget jeg opp med blomstene og den herlige sommerfuglene.. Og jeg må bare si disse sommefuglene og blomstene er bare noe av de herligeste jeg har jobbet med..farger når du mister blir bare helt knall...

Then it was on to the wonderful sunglasses (are they not just so cool).. and then I used the flowers and the wonderful butterflies... And I half to tell you this butterflies and flowers are some of the best I have ever worked with... when you mist them the colores come out just perfect and fantastic



Jeg bare elsket dette stemplet som har teksten Dream and Discover... hvilken fantaktisk tekst.. Videre har jeg brukt et blomsterbakgrunnstemplen til å skap litt mer liv i AJ'en

I just love this stamp that sais "Dream and Discover" what a wonderful text right.. Further on I have used the flowerstamp from a sheet of background stamps to create some life on my AJ..





Til mitt neste prosjekt så fant ville jeg lage ett kort av ett gammelt mønsterpapir (ja jeg vet det er ikke mye av det orginale papiret du ser, men her og der kommer det faktisk igjennom).. Det første jeg gjorde var å stemple med ett bakgrunnstempel virkårlig rundt omgkring på bakgrunnen min (det er stripene som du ser), jeg hold det bare i hånden og satte det ikke på akryllkloss og å gi mykere overganger). Neste steg var å stemple opp tre stk av det nydelig collagestemplet med "havbris" på tre biter med hvitt tykt ark.. så rev jeg det opp og plasserte det runt omkring på kortet mitt. For enda mer tekstur brukte jeg også en bit av det ene båndet..

Nå var bakgrunnen klar og jeg limte fast det jeg ville ha på og satte igang med masse misting i herlige toner..Den herlige nøkkelcharmsen fikk henge litt fritt ned fra blomstene.. Og her ser du også hvordan de herlige blomstene og sommerfuglen tar fargene til seg helt perfekt..

For my next project I took out an old pattern paper (yes I know you can hardly see any of the pattern, but her and there you can see it coming out).. Then the first thing I did was to stamp with one of the wonderful backgroundstamps (the stipes) all over the place.. I did not put it on a block, just in my hands to get it to look a bit softer.. Next step was to stamp the collagestamp (havbris) on 3 pieces of white cardsstock and then tear it up and place it around my card.. And just to add a little more texture I added a litte bit of one of the wonderful ribbons we got..

Now my background was ready and I glued down what I wanted and started misting.. The wonderful little key I just had hanging from the flowers... and look how wonderful the flowers and the butterflies look with this colors... ahhh just love them..





Nest ble en tag i str. 12.. Helt enkelt laget bagrunnen ved hjelp av distress paints og en av de herlige stemplene (alle bakgrunnstemplene jeg har brukt er fra det samme settet).. Jeg brukte også de samme fargene og stemplet for å lage blomstene som er satt sammen av mange av de flate herlige blomstene som var i pakken..

My next project was a tag size 12.. and it has been made real easy with the help of distress paints and one of the wonderful backgroundstamps (all my backgroundstamps that I have used are from the same sheet).. I also did the same to make my flower out of those wonderful white flat flowers we got in the kit..







Min siste kreasjon ble en tag i str. 8.. bakgrunnen har jeg laget ved hjelp av embossingfolder (og embossing diffuser) og diverse distress paints som deretter har fått gel medium over seg..Jeg har også brukt ett av bakgrunnstemplene og stemplet rundt kanter for å skape litt mer liv... Tekststemplet er det samme som jeg brukte i AJen jeg laget og igjen er all pynt fra Reprint..

For my final project I made tag in size 8, the background I have made with the help of embossingfolder (and embossingdiffuser) and different distress paints.. Then I added a cote of gel medium to the entire tag.. I have also stamped with one of the bakgroundstamps to get some more texture and life.. The textstamp I have used are the same stamp I used on my AJ.. and again as for every creation I have made evertything is from Reprint..



Finally I just want to say thank you to Reprint Hobby for letting us play with your wonderful products..



Love LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda