fredag 24. mai 2013

Card out of Prima and Distress Paint

I dag er det min tur på Scrapomaniabloggen og jeg har laget ett kort ved hjelp av masse herlig Prima pynt og bakgrunnen ved hjelp av Distress paint..
 
Today it is my turn over at Scrapomania and I have made a card with the help of lots of wonderful Prima, and a background made with Distress Paints
 
 
Først laget jeg bakgrunnen ved hjelp av distress paint i gull, blå og blågrå.. Brukte de samme fargene til å lage bakgrunnen inni kortet også...
Distress Paints er så herlige å jobbe med, og du kan skape noen utrolig flotte effekter.. Knappen fra Prima er også farget med distress for å gi den toner som jeg syntes passet til kortet..
 
First I made the background with gold, blue and bluegrey... used the same colores to make the background on the inside of the card..

 
Uglen er også Prima og farget med distress paint hvit og påført diverse stickles..
Dråpene har jeg laget med limpistolen.. veldig enkelt og greit..
 Kantene er svertet med chalk ink sand fra Prima
 
The owl is from Prima and have been altered with distess paint white and some stickles.. The drops I made with my gluegun and the edges are with Prima chalk ink Sand.

 
 
 

 
Klem LindaSS

1 kommentar:

  1. fint kort med mange fine effekter. Takkfor at du deler"oppskriften" Ha en fin dag

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda