lørdag 23. mars 2013

Homemade Art Journal

Hei alle sammen

Hey everyone

I dag er det min tur på Scrapomaniagbloggen og da er det kliss og klin, dvs vi leker oss med litt forskjellige medium og teknikker... 

Today is my turn over at Scrapomania and I so want to play with different mediums and paints..

Så i dag vil jeg gjerne vise dere en liten hjemmelaget mixed media art journal jeg har laget. De er så morsomme og herlige å leke seg med, og alle har vi som regel noe vi kan bruke til å få til dette, og hvis ikke så finner du masse herlig snadder inne i nettbutikken..

So today I want to show you a little home made art journal I have made.. They are so fun and wonderful to play with... I just love them..

side 1

Under her så ser du en video hvordan siden under her ble til, og at de er laget på akkurat samme teknikk og samme ark..
 
On the end of this post you will se a video on how I hade page 2 of this ..

side 2
På disse to har jeg brukt følgende produkter/ Have used
Diverse smårester


detaljer side 1

detaljer side 1

På disse bildene ser du litt detaljer fra mine to sider, og kikker du på videoen helt nederst her så ser du også hvordan jeg har satt sidene sammen til starten på en AJ

On this pictures you see some details of my AJ's, and on the end of the video you also see how I used gel medium to glue them together

detaljer side 2

detaljer side 2
 
Will take part in the following challanges
Simon Says Stamp and Show (I used water to think out the paint and mists)
Papirdokkene (maling og mist er det vel litt av på disse her tenker jeg)
 

detaljer side 2


Og her finner du videoen..

And her you have the video

 
 
Og ikke glem å bli med i utfordringen til Scrapomania som vi har på bloggen nå..Fortsattt noen dager igjen av fristen og veldig gode vinnersjanser... Se her
 
 
Klem fra/Love
LindaSS
 

2 kommentarer:

  1. Linda...your piece is so exquisite! I love all of the texture you have achieved on this piece. This along with the gorgeous colors that seem to be engrained into your background is just beautiful! I love the arrangement of all of your embellishments as well. Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show and sharing your art and your beautiful pictures with us! <3 Candy

    SvarSlett
  2. What a wonderful canvas here! Texture upon texture, and layer upon layer....it's all wonderful! The sun and bird and whole sky scene are all wonderful design elements! Thanks for playing in our watered down challenge this week at Simon Says Stamp & Show!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda