lørdag 16. mars 2013

Engraver easteregg

Today it is my turn on the scrapomania blog and I want to show you a Easteregg that I have made (that is to say I got the egg it self from a store and decorated it all by my self, hehe)
 
I dag er det min tur på bloggen til scrapomania.no og jeg vil jeg gjerne vise dere ett påskeegge jeg har laget (dvs jeg kjøpte selve egget på en butikk og pyntet det helt alene, hehe)
 
 
Just about everything I have used on this is from Prima, and mostly from the Prima engraver line.. just love love love this one... and everything I have used I have gotten from the best scrapstore ever..
 
Nesten alt jeg har brukt er fra Prima, og det meste fra Prima sin engraver linje... bare elsker denne her.. Og alt jeg har brukt har jeg fått tak i hos verdens beste scrappebutikk...
 
 
I took my pp and misted it with water, then tore off parts and glued them down using soft gel medium (gloss).. remember to use the gel medium on both sides of the paper (I used gloves and used my fingers to really get it down)
 
Jeg tok arket mitt og sprayet det med vann, så tok jeg av bit etter bit og limte de fast på egget med soft gel medium (gloss).. husk å bruke gel medium på begge sider av papiret (jeg brukte hansker slik at jeg kunne bruke fingrene og virkelig få festet papiret)

 
The butterflies are puched with a MS puch out of the same pp.. Some of the flowers and the butterflies have also got some brown and yellow mists on them..
 
Sommerfuglene er punchet ut med en MS punch fra restene av arket.. noen av blomstene og sommerfuglene har også fått litt brun og gul mist på seg..

 
The words "living in the moment" are from the prima engraver packaging..
 
Ordene "living in the moment" er fra prima engraver pakning.

 
Have used
some leftover Prima bling, ribbon and woodclock
 
 
Will be entering this challanges..
 
 
Hope you like it..
 
Love LindaSS
 

1 kommentar:

  1. Knalltøft påskeegg! Liker den tøffe stilen du har på det!
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda