fredag 1. februar 2013

Morsdagskort

Jeg startet med å lage et guttekort, for fargene i januarutfordringen hos Scrap'a'Long passer jo perfekt til det... For som dere ser så er fargene hvit, blå og grønn (i den tonen du ønsker)
 
Men etterhvert som kortet mitt kom sammen, ble det liksom litt mer og mer ikke guttete... Først tenkte jeg at diamantformene som jeg lagde med stensil og modeling paste (som du får tak i hos Scrapomania.no) ville være litt guttete, men det ble liksom ikke det.. Så da endret jeg kortet til et morsdagskort.. og det passet meg helt perfekt.. og så fikk jeg bruke den herlige damen med grønn hatt som kommer fra Nicecrane Designs
 
 
Vintage Women' s Hat CS - Click Image to Close

Hjertet jeg har brukt mener jeg er fra MelissaF og swirlene er fra Memory Box dies.. På dem så er det malt med glitterlim og glimmer mist perfekt pearl.. Blomstene er fra WOC og behandlet med Ice Resin (som du får hos Scrapomania.no), videre har de fått litt grønt og glitterlim på seg.. :D

 
Legger denne inn som mitt bidrag i det første timeglasset fra Anonyme Srappere nå i år..
 
Klem fra LindaSS

3 kommentarer:

  1. Woowwwwww Linda,,,, I never thought you used this woman in a Mother ' s Day card but it works so well,,,,love these stunning flowers,,,,,, OMG, love them,,,and all over the swirls,,,,,,,,and the coor combo you used,,,,,,,,You did an excellent work here,,,,congratulations.

    SvarSlett
  2. Kjempe fint Morsdagskort, likte fargene og dame motivet var veldig fint! :)

    SvarSlett
  3. super fint morsdags kort, lækker i farver og de swirler er bare så flotte. Tak for at du deltager i AS timeglas
    Pia

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda