onsdag 27. februar 2013

Gel Medium Tag Card

Hello everyone..
Today it is my turn on the scrapomania blog... and I so want to show you a tagcard I made..
on the end of this post you will find a link to a video showing step by step how I made this tagcard
 
Hei alle sammen..
I dag er det min dag på bloggen til scrapomania.no og jeg har så lyst å vise dere ett tagkort jeg har laget...
På slutten av dette innlegget finner du en link til en video der du ser steg for steg hvordan jeg laget dette tagkortet...
 
 
I have used
Hug Snug ribbon
stickers and letters from Prima
Home made mists
 
Så stikk en tur innom nettbutikken
og du finner alt du trenger til å lage ditt eget tagkort
 

 
 Will be entering a challange over at Scrapping.no
 
Details of how the background looks..



 
And her you have the video
 
 
 
Hope you like it..
 
Love LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda