mandag 18. februar 2013

Engraver Card

This is what i call my Engraver card.. just because the inspirastion came from Prima's  wonderful Engraver line witch I just picked ut from my favourite store scrapomania.no.. Don't you just love this line.. Before I even started using it I spent a long time just looking and petting it..
You know the feeling right... a line that is almost to good to be real..
 
Dette kaller jeg for mitt Engraver kort... kun fordi jeg hentet all inspirasjon fra Primas herlige Engraver serie som jeg akkurat har plukket opp fra min favorittbutikk nr. 1 scrapomania.no.. Er ikke denne serien bare helt utrolig herlig.. Før jeg begynte å bruke av alt sammen (for dere skal være sikkert på at jeg plukket en av hver, hvordan velger man ut bare 2-3 liksom) satt jeg bare å kikket og kikket og klappet på pakkene.. Du vet følelsen ikke sant.. den at denne serien er nesten for god til å være sann.. Og jeg skal love dere, det er ikke ofte jeg skaffer meg en hel serie, men denne her.. oioioi..
 
 
The picuters her will show my card from start to finish.. I took a picture just as I went along my creative journey with this card... no plan, just going with the flow...
 
Bildene her vil vise hvordan kortet mitt ble til, fra start til slutt.. Jeg tok bilder på min kreative reise med dette kortet... ingen plan bare koste meg frem..

 
First I took the packing and made an outline of a vanilla paper and folded to a card.
 
Først tok jeg selve pakningen og tegnet i rundt den og brettet til ett kort.


 
Then I took gelatos in gold and black.. gold first witch I used my fingers on after.. Then a stroke of black wich I also used my finger on.. I used more gold than black
 
Så tok jeg på gelatos i sort og gull.. først gull som jeg smurte litt ut med fingrene, så det samme med ett strøk sort.. Jeg brukte mer gull enn sort
 
 


 
Then it was just to dive in with all the wonders of the Engraver line..
 
Så var det bare å dukke ned i alle de herlige produktene i Engraver serien..


 
The swirly are from a Spellbinders die.. and I colored it with the gelatos and glimmer mist dazzling diamonds
 
Swirlen er fra en Spellbinders dies og jeg farget dem med gelatos og glimmer mist dazzling diamonds..


 
Then some swirls form the Engraver line.. don't you just love those swirls..
You see those black word (adventure and moment), they are cut out from the packaging.. The two other words (in the) are from Tim Holtz sticker words
 
Og så noen swirls fra Engraver serien.. er de ikke herlige. Ser du de sorte ordene (adventure og moment), de er skåret ut fra den herlige pakningen..  De to andre ordene (in the) er fra en Tim Holtz klistermerke ordpakke..
 

And her you have the card all done.. :D
 
Og her er kortet helt ferdig.. :D


 
Hope you like it
 
Håper du liker det
 
LindaSS


1 kommentar:

  1. Så stilig kort! Og spennende å lese seg nedover i innlegget for å se hvordan det endte opp til slutt!
    Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda