onsdag 24. oktober 2012

Two small bags

Da Lene1970 inne på forumet til scrapping.no viste frem den posediesen hun hadde kjøpt fra herlige TimH måtte jeg bare sende en melding til Cathrine hos Scrapomania.no og høre om hun tok den inn...
 og så snill som hun er så var ikke det noe problem...

When Lene over at the forum scrapping.no showed us the wonderful die from TimH I knew I had to have one... so a message went to Cathrine over at scrapomania.no to check if she would be taking it in.. and as nice as she is that was no problem...

Så i posten i går kom den herlige diesen... og etter å ha staset ut to poser i hvit tykt papir så måtte jeg bare frem med distress vintage photo... Og så måtte jo det herlige arket fra Pion som du finner her http://scrapomania.no/nettbutikk?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2790&category_id=254 frem... et lite stempel fra Kort og Godt, ett lite hull og en bit bånd... og der var jammen meg posen ferdig den...

So yesterday the wonderful die came in the post to me, and I cut out two bags right away... used white paper and colored it with distress vintage photo, a bit of Pion pp, stamp from Kort og Godt, a small hole and some ribbon... and done..

Så enkelt og må jeg bare si det selv.. så flott... hvem trenger vel pynt når Pion lager så flotte ark... :D

So easy and so sweet (if I may say so).. who needs so much emb. when Pion makes so wonderful pp..

Klem/Hugs LindaSS

1 kommentar:

  1. Vakre søte små poser Linda. Dette var jaggu en god ide :)
    Klem, Therese.

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda