tirsdag 30. oktober 2012

Julepyntet fyrstikkesker

og så har Kort og Godt en ny blogg som de så gjerne vil at vi skal være med å feire... De har jo utrolig mange supre og herlige produkter.. De fleste har minst en ting fra dem i vårt sortimang (jeg vet jeg har mange mange mange, både bånd, charms, stempel, pynt osv.. )

Så stikk en tur innom dem her og bli med på morroa

This is a pick from the new blog of Kort og Godt... just love them.. click the link abow to get to their place..:) (and scroll down for my creation)


Jeg har også veldig lyst å vise dere noen morsomme fyrstikkesker jeg har laget ved hjelp av ark fra Pion og blomster fra WOC behandlet med Ice Recin...

I so want to show you some boxes with matches I made with the help of Pion pp and flowers from WOC treated with Ice Resin..

Dette har jeg skaffet meg fra herlige Scrapomania.no som akkurat denne uken har 20% rabatt på hele butikken ( og der finner du også masse masse fra Kort og Godt...


Jeg bare elsker hva Ice Resin gjør med blomster.. bar se så herlige de ble med litt distress på kantene og en dasj med stickles.. Herlig... (nå har jeg brukt opp de siste jeg laget..  så i kveld er det kos med Ice Resin igjen...

I just love what Ice Resin does with flowers... just look how wonderful the Prima flower and the 3 flowers from WOC look.. Love love the effect... So tonight I will be making me some more.. :D


Will be entering Wild Orchid Crafts challange with this creations... They have bling now as topic.. and I got some bling pearls on the draws and lots of stickles on the flowers... 


 Hope you like it
Love LindaSS

1 kommentar:

  1. WOW these are gorgeous!!! Absolutely stunning work!! Thank you so very much for joining us at WOCC!
    Hugs~ Kim

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda