tirsdag 11. september 2012

Tid for jul

 Sammen med alle de andre herlige godsakene jeg bestilte fra scrapomania.no sist så var også denne herlige diesen og for ikke å snakke om stemplet av nissen og reinsdyr, begge fra den supre TimH..

Og så elsker jeg julen og all den gleden og forventingen julen bringer med seg..


Så for å lage dette har jeg brukt
Bazzill
Mønsterpapir fra Pion (venter på tomten 2)
Klokkedies fra Tim H
Stempel fra TimH
Crackle paint
Walnut Stain distress ink og stain
Pearl mist
embossingpulver vintage photo og sølv
MS punch snøflakene



Legger dette inn på følgende utfordringer
Nordsalten Hobbyklubb, Monokromatisk og metall.. metall på klokken og resten går i bruntoner
Scrappin all over, glede og en av de største gleder er jo juleglede
Card and Scrap, bruk dies
Kort o Mania, skissen jeg fulgte FAVORITT



Håper dere liker det

Klem LindaSS

7 kommentarer:

  1. åhhhhh hvor er den smuk♥

    10000 tak for at du delteger på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett
  2. Kortet er utrolig stilig. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. -Lene-

    SvarSlett
  3. LEKKERT juleprosjekt!!! <3 Kul måte å bruke både diesen og stempelet på! :)

    SvarSlett
  4. Dette var et støft julekort! Takk for at du scrapper med NSHK.
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  5. Hvor er det fint. Tak fordi du deltager hos Kort O mania

    SvarSlett
  6. Utrolig fint og spennende julekort!! Likte veldig godt måten du har brukt klokke-diesen på!

    Kikk en tur innom bloggen min, du har fått en award :)

    SvarSlett
  7. Så flott julekort! Takk for at du deltar hos Scrappin' Alll Over!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda