fredag 28. september 2012

En liten veske

Denne vesken er faktisk ikke så stor, den er omtrent 3x4,5" (og da tar jeg ikke med håndtakene).. Jeg har dekorert noen av de flotte veskene fra Scrapbox som du finner hos Scrapomania, og fikk så lyst å lage den i mindre versjon.. Disse fra Scrapbox er jo utrolig morro å pynte, jeg koser meg glugg med dem, men så var det den lysten på å forsøke seg da vet dere...

This is a small purse, just about 3x4,5" (without the handles).. I have decorated the wonderful larger purses from Scrapbox and found that so much fun.. and so you know that feeling of doing it a little different.. well I wanted them smaller..so then I just to had to try..



 Må innrømme at det ble litt knoting og feilig før jeg endelig fikk til noe som ble i hvert fall ganske likt...

Half to admit tho there was a lot of trying and failing before I got a result I found good, but felt I got it in the end..



Tagen har jeg laget litt annerledes, med diverse rester jeg har og hullet er faktisk på langsiden.. 

The tag is a bit different, made out of scraps and got the punchhole on the longside...


Jeg har brukt/Have used
Echo Park pp
Metall-tape
Bling fra Prima
Blomst fra siste Swirlykit
Tapet
TimH filmstrips
"mannen" er fra et smykke gutten fikk i ett Kapteins Sabeltannblad
Gratulerer er fra TimH dies


Deltar på følgende utfordringer med denne vesken
Papiravisen, tag
Scraphaugen og Fargecupen (sort og hvitt)
Kort o Mania bretting


Håper dere liker den
Klem LindaSS

3 kommentarer:

  1. Rålekker veske da! :) Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  2. Super tøff veske og stiligt skjelett

    SvarSlett
  3. stilig vekse Linda!!
    takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania :D
    klem fra Linda S. L

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda