fredag 30. desember 2011

Siste liten gave




Noe man bestandig har i hus (som regel i alle fall) er en flaske vin... og dette er supre i siste liten gaver... Men det blir jo fort litt kjedelig med kun flasken, så her er mitt forslag til hvordan man enkelt og raskt kan piffe dem litt opp...



Stempelet jeg har brukt er fra North Star Stamp og er mitt absolutte favoritt julestempel.. Blomstene er fra WOC og båndet har jeg kjøpt på en lokal hobbybutikk.. Papiret jeg har brukt er fra Panduro



Jeg deltar på følgende utfordringer med dette bidraget
Nordsalten Hobbyklubb
Heidis Hobbystuggu
Scrappekammeret

Håper dere liker det...

LindaSS

6 kommentarer:

  1. så flott pyntet gaveeske til vin. Ønsker deg et godt nytt år.

    SvarSlett
  2. Så flott den ble. Lekkert pyntet med de rosene. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Kjempe flott vinpose. Vi tillater kun 1 bidrag per person hos HeidisHobbystuggu så desverre må jeg fjerne denne da det er ditt andre bidrag denne måneden. Lykke til i trekkingen!

    SvarSlett
  4. Så flott vinbeholder du har laget. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Kjempeflott vinskjuler :) Nydelige mønsterark du har brukt :)
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring på Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår nye utfordring som kommer på torsdag :)
    --klem--

    SvarSlett
  6. Denne var kjempefin! Nydelig blomsterpynt, og helt klart en strålende gave å gi bort!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda