lørdag 12. november 2011

Adventskalender



Jeg har sett så utrolig mange flotte kaledere laget av fyrstikkesker rundt omkring i forum og blogglandia... Så jeg måtte bare forsøke meg på en.. Og det var morro...Så kalender to er under planlegging...



Til denne har jeg da brukt
24 små fyrstikkesker
snøkrystallene er punchet ut med MS kantpunch
papiret er fra Panduros julekartongpakke (fra i fjor)
til dristressing rundt kantene på papir
esker og snøfnugg er det brukt distress vintage photo
God Jul husker jeg ikke hvem som har laget desverre
Dies rundt God Jul er fra spellbinders
Skuffeknottene er Long hitch fastners fra Tim H
Julepairet på pakkene fra Claes Olson
Og så ligger det en liten twist i hver skuffe... (mmmmm)



Med denne kalenderen så deltar jeg på følgende utfordringer
Anonyme Scrappere
Papiravisen
Kort o Mania
Nordsalten Hobbyklubb (som også har en liten DT call)

Da håper jeg dere liker kalenderen min og at dere alle har en superflott farsdagshelg..

Klem fra LindaSS

12 kommentarer:

  1. Så flott og dekorativ den ble. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. herlighet! det må være det skjønneste jeg har sett på lenge.... tror virkelig jeg må prøve meg på en slik fyrstikkeske-kalender selv :o

    tusen takk for at du er med å inspirere sammen med oss i Papiravisen!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Veldig lekker! Likte godt at du hadde holden så ren, å velldig flott med gavene på toppen!
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  4. Absolutt en nydelig adventskalender og det i flotte farger. Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  5. Så flott kalender du har laget!!

    Takk for at du deltar hos oss i NsHk denne gangen... Lykke til!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  6. Nydelig dekorert adventskalender.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  7. Nydelig kalender du har laget, herlige farger du har brukt!

    Jeg har hatt lyst til å prøve meg på en slik kalender i lange tider nå - kanskje jeg bare skal hoppe i det!? Jeg ble i alle fall veldig inspirert nå :-)

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  8. Kjempe fin kalender, med fine farger og detaljer.

    SvarSlett
  9. knall flott Linda! Likte godt de små pakkene på toppen, herlige farger og stilren :D
    takk for at du deltar på utfordringen til Kort O Mania!
    klem Linda S. L

    SvarSlett
  10. Smuk kalender. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett
  11. Skulle gjerne ønske at jeg hadde fått til å lage en sånn.
    Den er rålekker!

    Legger meg som følger hos deg!

    Klem Trollkjerringa

    SvarSlett
  12. En flott kalender.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda