onsdag 6. juli 2011

Sommer?

ja det er en gjenganger på temaer rundt omkring nå.. hmmm... jajaja... så lenge sommeren ikke kommer ute (har ikke sett snurten av den enda jeg) så får jeg forsøke å skape litt sommerstemning inne... så her er mitt bidrag til diverse utfordringer...
Skrappekammeret ville at man kun brukte ett mønsterark, og det er ikke noe mer enn ett her... anonyme scrappere ville ha sommer og Kort o Mania har alt er lov... hehe... Kreativ Hobby ville ha sommerassioasjoner og Scrapping.no ønsket seg solinspirasjon, og når det er sol og sommer så bader jeg... (dvs jeg har enda tilgode å bade denne såkalte sommeren)
Dette kortet laget jeg med tanke på å ha et kort liggende for en mann, de er liksom ikke så lette å lage noe til de..




Håper dere liker det og at det kanskje endelig lokker frem sommeren..

LindaSS

7 kommentarer:

  1. Sommeren glimrer med sitt fravær, men moro å se at det blir flotte sommerkort istedet :-) Takk for at du deltar på utfordringen hos Kreativ Hobby. Anne Bente :-)

    SvarSlett
  2. Herlig stempeltrykk og artig pynt på kortet :)

    Takk for at du deltar hos oss på Scrappekammeret, hilsen Linda :)

    SvarSlett
  3. Heisann!!
    Så morsomt å bruke en Cd-plate som pynt:)
    Takk for at du deltar i KH-utfordring og Scrappekammeret!

    sommerhilsen fra Angella

    SvarSlett
  4. For et stilig kort du har laget! Kjempeartig med CDen!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  5. Herlig kort med morsomme stempler!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hi hi, ja hadde vi bare vært litt mere barn i hverdagen;)
    Et herlig kort,
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvarSlett
  7. Artig kort =) orginalt å bruke cd plate til pynt, ikkje sett før =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda