fredag 4. mars 2011

Tissuebox / Kleenexboks

Jeg har bestandig en kleenexboks stående på datapulten min, og de er jo ikke akkurat så vakre... Tenkte på å pynte en, men de blir jo så fort tomme.. Men så fant jeg jo et lite tips her i bloggland da, jeg laget en eske uten bunn som jeg setter over boksen, dermed er det bare å bytte boks når den er tom.. :D

I have at all time a kleenexbox on my computerdesk, and they do not always look to beutiful... so I wanted to decorate one.. but then again they do not last for ever.. So on a littel trip in blogland i found this idea, a box with no bottom that you can put over your kleenexbox...







Her har jeg brukt/Have used
Papir er bazzil og fra DCMV
Sommerfulgdies fra Spellbinders, de er svertet med distress vintage photo
De små sommerfuglene er kuttet på silhouetten min og farget med promarkers og kantene er svertet med vintage photo..
Blomstene har jeg fått fra andre, og perlene i midten fant jeg i min gamle hobbypose

Deltar på følgende utfordringer/take part in the following challanges

Kort o Mania som vil at du skal altere/dekorere et eller annet
Wild Orchid Challange har anything goes
Anonyme Scrappere ville ha bretteteknikk, og her har jeg brettet og laget et topplokk for å si det slik... :D

Håper dere liker det ... Hope you like it


LindaSS

7 kommentarer:

  1. så nydelig box i skønne farver. Du må have en dejlig weekend
    knus Pia

    SvarSlett
  2. En kjempe flott eske i herlige farger.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  3. Smuk boks. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett
  4. Kjempelekker boks du har pyntet, og nydelig sommerfugl!
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Det var en god ide å lage den uten bunn. Boksen ble kjempefin og er sikkert mye hyggeligere å ha fremme enn orginalemballasjen. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  6. For en flott ide!
    Kjempefin eske, nydelige farger. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  7. Veldig flott ide, liker at boksen er clean and simple :) Perfekt til kleenex. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
    Klem, Anja

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda