tirsdag 1. mars 2011

Free digital papers

Med en liten frøken som ville sove i hendene i natt så laget jeg noen digitale papir.. orginal er de i 12 x 12

Whit a little lady that only wanted to sleep in my hands last night i made some digital papers.. original they are at 12 x 12










Hvis du laster ned papirene og bruker dem selv er det greit, men da ønsker jeg at du linker tilbake til bloggen min hvis du legger ut hvordan du har brukt dem.. Og så håper jeg at du vil bli følger og legger igjen en kommentar her hvis du laster dem ned..

If you download the papers I would like you to become a follower and leave me a comment.. And if you make something that you post somewhere I hope you will link back to my blog, and also show me what you have made....

Love LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda