fredag 14. januar 2011

Brente mandler kort / Snack-card

Jeg fikk så lyst å prøve å lage et kort med litt godt til, så jeg laget noen brente mandler og laget et lite kort av dem... De lyseste blomstene har jeg laget selv ved hjelp av silhouetten min, aqamarkers, distress og litt mists...veldig morro...

I wanted to make a card with something exstra, so I made som almonds with suger and vanilla, and made them into a card,,, the two lightest flowers I have made my self with help of my silhouetten, aqamarkers, distress and some mists... lots of fun..





Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordringer:
Whith this card I take part in the following chalanges:

Skrappekammeret som ønsket minst fire forskjellige blomster
Ett Trykk som ønsket det monokromatisk
Anonyme Scrappere som ønsket et bursdagskort
Cute Card Thursday that wanted monochrome

Videre ønsker jeg dere alle sammen en flott helg... And whith this I wish you all a wonderful weekend
LindaSS

5 kommentarer:

  1. Herlig brentemandler-pose du har laget her! Det så veeeeldig godt ut!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    God helg!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  2. For en flott gave, kjempefint dekorert "etikette". :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Ja dette var jo en riktig så flott gave, de så farlig gode ut:)
    Takk for at du deltar hos scrappekammeret, klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Åhh, vilken flott påse! Nu blev jag ju gottesugen... Lika läcker påse som innehåll! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda K

    SvarSlett
  5. Mmmm... fristende!
    Takk for at du deltar i Trykkpressas januarutfordring!

    Åshild :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda