lørdag 4. desember 2010

Jeg har en kalendervenn / I got an adventcalanderfriend

Inne på scrapping.no er jeg med på en adventskalenderbyttering (ahhh langt ord).. Dvs ei har kjøpt en kalender til meg (handlet inn og laget 24 spennende gaver) og jeg har laget en til ei anna ei.. Saken er at vi ikke vet hvem som har laget vår kalender, morro ikke sant... Og så gøy det er å stå opp og åpne pakker da, vet ikke hvem som er mest ivrig av meg og gutten min jeg, men det er i alle fall spennende..

Her ser dere de første fire gavene som jeg fikk, flotte ikke sant..og nå bare gleder jeg meg til resten..

Og nå er det deilig julestemning, sitter her med en kopp cappuchino og ser på julekortene som jeg skal sende ut, og ute så begynner snøen å lave ned... nei nå er det straks jul dere....

At scrapping.no i am in an adventcalenderswapring (yeah long word i know).. and there someone got me a calender with 24 gifts and I got one for someone else.. And we do not know who got for who... And it is so much fun to get up and open the gifts... can not say who is most eager of me and my son.. hehe...but it is really thrilling...

So her is my first 4 gifts... cant wait for the rest... And as if this is not enough of a x-mas feeling mother nature is offering up some lovely snow that is falling down outsiden... Ahhh i love x-mas




Ønsker dere alle en flott 2.søndag i adventshelg
Wish you all a wonderful 2.sunday in advent weekend... (or something like that)

LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda