tirsdag 7. desember 2010

Fyrstikkeske / matchbox

Ja nå er julen begynt å komme inn i hus... og da kan man ikke legge en helt vanlig fyrstikkeske på bordet... den må jo pyntes... Så her er en av mine...

Now x-mas have started to move in... and then you cant just put any ordinary matchbox on the table... it has to be decoraded... so her is one of mine..





Med denne eske deltar jeg i følgende utfordringer..
With this box i take part in the following challanges..


Ett Trykk
, Ville ha en eller flere av årets måneder inkludert i prosjektet
Musikkstua, bli inspirert av sangen Let It Snow
Nordsalten Hobbyklubb, inspirert til noe med lys, og hva bruker man til å tenne et lys... :)
Bunny Zoe`s Craft,x-mas but not a card

Håper dere alle liker esken min... hope you all like my box.. :)

LindaSS

6 kommentarer:

  1. oget sååå flotte æsker du har lavet

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Skikkelig lekkert. Nydelig dekorert. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  3. Ordentlig fint dekorert. Vakkert. Takk for at du deltar hos NSHK :)

    SvarSlett
  4. Stilren og lekker eske - flink, du!
    Tusen takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring, lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  5. Så søt da :)

    Takk for at du deltar på musikkstuas utfordring denne runden

    Carina

    SvarSlett
  6. Kjempeartig fyrstikkeske..

    Tusen takk for at du deltar i Nordsalten Hobbyklubbs utfordring, lykke til!

    Hilsen Marielle

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda