torsdag 24. juni 2010

Venter på superpakke fra Bikuben

herren i huset var så snill og sa at fruen i huset kunne få bestille seg en mammagave... hihihi... og da fikk hun bestille noe hun har ønsker seg lenge lenge lenge... Åååå som jeg gleder meg til jeg får pakken i hus....

the man of the house was so kind as to say that the lady of the house should get her self a momgift.... hihihi, and i could get me something i have wanted for ages... can not wait to get the parcel now.. :)

Dette har jeg bestilt meg / this is what i have ordered

Quickutz: Silhouette SD Digital Cutting Tool
Making Memories: TWEEZERS
Tim Holtz Distress Ink Tattered Rose
Tim Holtz Distress Ink : Faded Jeans
TIm Holtz: Distress Ink - VICTORIAN VELVET NY!
TIm Holtz: Distress Ink - CHIPPED SAPPHIRE NY!
Tim Holtz Distress Ink Vintage Photo
Prima: Essentials 9 Mini - Watercolor Rainbow Small Flowers
Prima: Essentials 9 - Rasberry Lg Flowers
Tim Holtz Distress Re-inker Walnut Stain
Tim Holtz: Unmounted Stamp Refill Pockets

1 kommentar:

  1. He he - jeg fikk også Silhouette da jeg fikk nr 2 (etter at jeg hadde fortalt at jeg var veldig glad for perleøredobbene jeg fik da nr 1 kom, men at jeg hadde nok smykker ...).
    Men du - gratulerer SÅ mye med prinsesse Charlotte Linea - hun er jo bare helt nydelig (det er vel henne i headeren din?).
    Håper du koser deg masse med henne og storebror - og så håper jeg værgudene vil dele av 'overfloden' vi har her på østlandet med dere også snart.
    God sommer til dere alle 4!
    ♥ Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda