torsdag 4. mars 2010

Utfordring Sukkersøt og Kort o Mania



Utfordringen fra Kort o Mania var å bruke blonder, og dette hadde jeg ikke for jeg har aldri brukt det før... Men jeg fant en gammel hekleduk som var skadet så jeg tok bordene på den.. Litt vanskelig å få fast syntes jeg så jeg må vel kjøpe meg noen skikkelige etter hvert.. Måtte lime rundt kanten på baksiden for at det skulle bli fint på fremsiden, likte at den lå litt fritt der.. Skissen har jeg hentet fra Sukkersøtt sin utfordring, så dette blir mitt andre bidrag dit.. :)

7 kommentarer:

  1. Så fint kort du har laget til utfordringen. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

    SvarSlett
  2. åh.... så nydelig kort.

    100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring

    SvarSlett
  3. Kjempe nydelige kort!
    tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :9

    klemmer fra Linda, Kort O Mania

    SvarSlett
  4. Et kjempeflott kort! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)
    klem:)

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig kort du har laget til utfordringen på Kort o Mania. Tusen takk for at du deltar.

    SvarSlett
  6. så nydeligt bryllupskort du har laget.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  7. Flott bryllupskort :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Kort o Mania!

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda