torsdag 4. mars 2010

Jeg er lei av snø og prosjekt hobbyrom/avdeling begynner i dag


Nå er jeg møkka lei av snø og kulde... Jeg vil ha vår, blomster og litt mer varme... Men som dere ser koser hunden og katten seg i snøen selv om det til tider blir litt kaldt for små poter.. .)

I går fikk jeg hjem mannen, og han fant ut at det kunne vært greit å ha kjøkkenbordet til å spise mat på, så i dag skal vi starte med prosjekt hobbyavdeling oppe på gjesterommet.... Nå som lageret av sprinkelseng osv. skal ut derifra blir det plass også.. Og avtale om møbler har jeg fra mor og far da de har noen pulter o.l som passe perfekt som de ønsker ut av huset.. Heldige meg... :) Så gleder meg til den biten er på plass.. :)

Og så skal jeg lage et kort til en gutt som blir tenåring i dag... har noen ideer så det blir spennende.. .)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda