mandag 8. mars 2010

Hva bruker dere for å farvelegge stempel ??

Lurer litt på dette.. Jeg har brukt akvarellblyanter som jeg senere pensler med vann for å "male". Dette blir greit, men ikke helt førnøyd... Leste et sted om noen tusjer som man kunne bruke der farven ble sterkere og sterkere for hver gang man tegnet over.. Noen som vet hva disse heter og evt. hvor man kan få tak i dem ? Det er jo så utrolig masse flotte farvelagde stempel der ute på kortene deres at jeg også kunne tenke meg å prøve dette..
Og i samme slengen er det noen blekk som er å anbefale over andre, som ikke glir så lett utover osv...

Linda

2 kommentarer:

  1. Hei :-)
    jeg fargelegger med distress ink kjøpt hos kreativ hobby, H2O fargelegging og Le Plumme tusjer. Sjekk bikuben de har masse forskjellig.

    Som stempelblekk bruker Versafine onyx black, denne er jeg veldig fornøyd med.

    Håper du finner ut av det, bare spør!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)

    Jeg startet med blyanter og alkoholblekk, men dette ble for tungt for nakken min.. Gikk da over til Promarker tusjene, som jeg er blitt veldig fornøyd med. De fungerer som du sier, at fargen blir dypere hvis man fargelegger flere ganger. Utrolig mange flotte farger å velge mellom.
    De koster litt i innkjøp, men de er jaggu verdt det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda